Preskoči na glavni sadržaj

Sir i posjeta




Ponekada se osjecam da mi ne treba nista osim komadica kruha i malo sira,ali onog naseg domaceg kravljeg sira..volim da ispecem domaci kruh i jedem sa sirom i paradajzom,..stvarno mogu da se lijepo najedem.




Dobila sam poziv da ugostim ljude(koje nikada ranije nisam vidjela:/)onako domacinski...istog tog trenutak sam bez pardona upitala :"Jel' treba i sarmu da spremim ?"ma mislim ....nitko me ne pita da li sam zdrava,pa zatim da li mogu nekoga ugostiti.



Naravno da su svi koji su nas posjetili bili ugosceni i pocasceni,onoliko kolike su moje mogucnosti ali za hranu se uvijek ima .



O tome nebih ni pisala da isti ti nepoznati ljudi nisu susret odgadali nekoliko puta i na kraju ipak svratili da nas pozdrave jer ljudi su sluzbeno u Sydney-u i nemaju bas vremena na pretek..naravno da sam im predlozila rucak ili veceru,ali su htjeli samo da nas upoznaju i poricaju sa nama.




Popricali smo i uz pricu malo prezalogajili...nije spremano nista specialno,samo ono sto se uobicajeno nade u posebnim trenucima !!!!!



Uz silna odbijanja da nece nista,na kraju su cak ostali duze nego sto su planirali..i opet su bili ugosceni bez nekih velikih spremanja i "pokazivanja" sta znas spremiti i koliko mozes spremiti,to su mi jako smijesno jer u danasnje vrijeme nitko nije zeljan nicega.



Pozdravili smo se u nadi da cemo se ponovo vidjeti !!:)

Primjedbe

  1. Eh na ovo bi se i ja pozvala :))) prekrasno pripremljeno, ništa posebno komplicirano ali ipak lijepo :) Pozdrav iz Hrvatske ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. slažem se sa svime što ste gore napisali. Uvijek su najbolje najjednostavnije stvari, kao sir, domaći kruh, pomidor i komadić mirisnog pršuta.

    Pusa i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvo, ovo MNOGO govori o Vama! Ako nešto cenim i čuvam to je gostoprimstvo! Otuđili smo se mnogo ali ipak ima nas koji želimo toplinu doma da rado podelimo sa putnikom namernikom, kako su to i naši stari znali. O načinu na koji ste ovo prezentovali, nemam šta da dodam ili, ne daj bože, oduzmem, jer sve je tako lepo:) Što se tiče vrućeg hleba, sira i paradajza mogu reći da Vas potpuno razumem jer i sama OBOŽAVAM to! Bravo, još jednom i puno pozdrava iz Beograda:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da su ovakve meze idealno rešenje ne samo za goste koje vam nisu znani. već i za veća okupljanja. Skoro sam pravila nešto slično, čuči u arhivi da dođe na red, i uvek se potrudim da tu bude za svakog po nešto. Neko obožava plave sireve, neko ne može da ih smisli, neko se davi u maslinama, neko ne, za svakoga ponešto, od blagih do jakih sireva i još malo krekera za one koji baš ništa neće da probaju. Super je jer se ne može mnogo pojesti, gosti se zanimaju mazanjem i slaganjem, a ništa se ne peče. Jako lepo ružo. Ova mozzarela u omotu pršute sa dekoracijom je fenomenalna. Moraću ideju da ukradem. I ove enormne italijanske salame, kojih kod nas ima samo u Merkatoru su fenomenalne. Bookmarkirano. Ideja nikad dosta, a moji gosti uvek očekuju nove đakonije kod mene!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ellerinize emeğinize sağlık. Çok güzel ve leziz görünüyor.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  6. I love cheese with fruits and home bread, congrats!

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja bi se rado pozvala da se pocastim sa ovakvog stola, al moram priznati da ne volim najave u zadnji tren, narocito ako goste namjernike ne poznam i ne znam sto preferiraju, jedu il ne jedu. Polazim od sebe, jer ne jednom mi se desilo da moramo negdje na rucak/veceru, a mom muzu neugodno rec da ja ne jedem meso (jer ni on ih ne pozna bas najbolje!!), pa me doceka hrga mesine i onda neugodnjak meni i neugodnjak domacinu. Bezveze skroz! A tebi svaka cast na gozbici!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvo moram da pohvalim fotke a zatim i aranzman na stolu, ovo sve tako divno izgleda da zaista nista vise nije bilo ni potrebno izneti na sto, verujem da su gosti uzivali u gostoprimstvu i da ce im ovaj susret ostati u lepom secanju!;)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam na komentarima i vremenu posvecenom mom blogu!!:)a sto se tice iznenadnih gostiju..na to sam vec navikla samo sto nikada nismo svi skupa na okupu,uvijek neko fali..posao je posao,od toga zivimo!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Divno si počastila i primila goste. Sir, voće, svi ti odlični zagrisci, tako lijepo iskombinirano, složeno, servirano ! Divim se..... !!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Slavonski kolaci

Slavonija,zemlja bogata i plodna,puna lijepih obicaja koje i do danas odrzavaju mlade generacije.

Otisla sam davno iz rodnog mijesta.
Ostalo je jos malo mladeg narastaja koje eto nekako odrzava dio kulturne bastine Slavonije.,no nisu sva mijesta izmumrla.

U gradovima,kao sto je Sl. Brod,Dakovo,Sl.Pozega,Babina Greda..mozete vidjeti puno toga,a najljepse je kada su svadbe,tada se jede,pije i veseli...

Zasto ovo pisem,pa eto ,proslu sam nedjelju pekla/pravila kolace,one moje,slavonske,koji se inace peku za sve nase obicaje,poput krstena,zaruka,vjencanja...

Nisam uspjela sve pojedinacno da slikam,ali nije vazno,bice jos prilika jer ovo je samo jedna mrvica koliko njih ima :)!!

Ruzine kocke




Stanglice od oraha
(by Vera Svoboda)






2 bjelanjka
250gr secera u prahu
250-300gr mljevenih oraha
(ako su krupnije mljeveni orasi treba najmanje 300gr )
limunov sok

Mixerom tucite bjelanjke u cvrst snijeg,dodajte seceri limunov sok.
mijesajte dalje mixerom dok smjesa ne postane cvrstai sjajno bijela.

 Or…

Prhki kolacici

Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!







Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita Kore            400 gr brašna           170gr masti (ili 20 dag maslaca)            80 gr  šećera            1/2 praška za pecivo            1 jaje            5 žlica mlijeka

Krema I
           2 jaja            3 žlice šećea            3 žlice brašna            4 dcl mlijeka            25 dkg margarina            10 dkg šećera u prahu      …