11. lis 2010.

Piletina i timijan



Ne znam kako bih nazvala ,ali se sve svodi na pitu :)!!!
Ovog puta sam pravila sa piletinom u finom umaku,pa sve to stavila u korpice od kora za pitu(filo pastry).

Evo sta mi je trebalo.

4 poriluka,bijeli dio
Ulje-po potrebi
600gr pileceg mesa(koristila sam karabatke)
1 zlica timijana,svijezeg
2 zlice brasna(ravne)
250gr krem sira(vas izbor,ja volim Philadelphia)
sol i svjeze mljeveni biber
2 zlice mrvica(pripremiti od 1 dan starog kruha)
2 zlice badema,krupno isjeckati
2 zlice Pecan oraha ili obicnih oraha,takoder isjeckati
2 zlice Parmezan sira
8 listova Filo pastry(kore za pitu-po potrebi)
70gr maslaca,otopiti

U tavi zagrijati malo ulja ,pa proprziti nasjeckani poriluk,koji predhodno operete.
Kada poriluk uvene,dodati na sitnije komadice isjeckanu piletu,timijan i prziti dok piletina uhvati koricu,ne da se zapece,ali ne i ispece.
Posuti brasnom i mijesati 1 minut.
Dodati krem sir i mijesati dok se sir potpuno ne otopi.
Zaciniti po ukusu i pustiti da se prohladi.



Pripremljene mrvice i orasaste plodove,pomijesati zajedno i ostaviti na stranu.
Sada sloziti kore za pitu(filo pastry).
Ja sam slagala po cetiri,tako da sam svaku premazala otopljenim maslacem,pa sam ih zatim podijelila na sest(6) kvadrata,koje sam stavila ponaosob u kalup za muffinse.

Ovi kalupi su kod mene jako iskoristeni !!:)



Svakom kvadratu sam podvila coskove ka unutrasnjosti kako bi formirala krug ,radi ljkepseg izgleda i da ne gore kada se stave u rernu peci.
Sada to isto ponoviti sa slijedece 4 kore i na kraju svaku piticu popuniti smjesom od piletine.
Odozgo svaku piticu posuti kombinovanim mrvicama,bademima i orahom,ta ostatkom otopljenog maslaca,samo malo poskropiti.



stvaiti peci na 180C,oko 20 minuta,da porumeni.


Na isti nacin pravim i Spanakopitu,samo koristim drugi nadjev.

Broj komentara: 10:

  1. Oh kako m i se ovo sviđa, volim ovakve "građevine", prave skulpture. A sigurno je i ukusno.

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan recept, bravoo!!!

    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Savrseno, savrseno...volim ovakve stvarcice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kod mene ovkvi mali zalogaji jako dobro p[rolaze,posebno sto u toku nedjelje svako dolazi u razlicto vrijeme kuci,ponekada i dva puta ode od kuce..tako da su uvijek dobro dosli za brzinski rucak,veceru ili cisto da se prezalogaji ..siti su i ukusni !!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno draga,svaka cast majstor si.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo mi bas zvuci zanimljivo - Bookmarked!

    OdgovoriIzbriši
  7. Izgleda tako privlačno i dobro, a sastojci su odlični (ja bih osobno neko drugo meso, ali moji bi bili sretni s piletinom). Odlična ideja za malo drukčiji zalogaj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam ovakve zalogajčiće: dekorativno i ukusno!

    OdgovoriIzbriši
  9. jako me privlače ovakvi zalogajčići, istodobno vrlo dekorativni i ukusni

    OdgovoriIzbriši
  10. divno !! ovo je baš nešto za mene, odlični okusom, preljepi izgledom. Super !!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.