7. lis 2010.

Riba




Utorak i Cetvrtak su dani ribe..jedino te dane uspijmo svi skupa biti u isto vrijeme kuci ,pa da sve bude fino toplo i svijeze spremljeno,odabrali smo te dane.
Mogli bi jos koji dan ,ali i ova dva smo jedva prihvatili :)
danas sam napravila jednostavan rucak,a tako ukusan...
Posto ja nisam ljubitelj oslica,kupila sam Australsku,tj N.Zeland-su ribu"King Dory".
moji su je prihvatili sto mi je jako vazno jer kako nisu bas ljubitelji ribe,...
imala sam malo vise od

1 kg ribe(KingDory)
1kg krumpira
200ml bijelog vina
100ml maslinovog ulja
3 cenja cesnjaka
sjeckanog persuna -po zelji
soli,svjeze mljeveni biber
malo sjeckanog ruzmarina

Krompir ocistiti i isjeci na fete,onako da nisu debele.
sloziti narezan krompir u tepsiju u kojoj ce se peci,zatim sloziti ribu odozgo.

u jednoj zdjelici pomijesati zacine sa vinom i maslinovim uljem i sve to preliti preko ribe i krumpira.
Ako mislite da nemate dovoljno tekucine ,dodajte malo vode,tako da krompir mora biti u tekucini.



Sve pokriti folijom i staviti peci na 200C oko 30 minuta.
otkrijte i probajte krompir da li je skuhan/pecen,ako jeste,ugasite rernu i ostavite jos malo otkriveno unutra,ako nije ,otkriveno dopecite!!
Posluzite uz dosta salate i fino bijelo vino !!!!

Hvala hanibani !!!!!
Prijatno !!

4 komentara:

  1. Kakva divota, riba 2 puta nedeljno! Tako i treba! Dopada mi se ovaj način spremanja, jednostavan a sve hranjljive materije i sočnost se sačuvaju! Zavidim Vam na morskoj ribi obala Australije!

    OdgovoriIzbriši
  2. Çok güzel çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılarımla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo za ribu ! Kod mene je riba petkom kada nam je spremamaju u restoranu na poslu (naravno ne ovako fino) i subotom kada je kupim na ribarnici i sama spremim.
    Tvoja mi odlično izgleda i baš kako si rekla jednostavno a tako fino !
    p.s. bilježim se za ručak utorkom i četvrtkom :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Branka, eto i mene! Kod mene je niko ne jede, osim ja, tako da me redovno zakidaju za ribu :(((

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.