3. lis 2010.

Tiramisu torta




Kada sam ja bila mala,moja mama nije pekla tortu za rodendan,neka da cak nije ni znala koji je dan.
Od tada ,pa do danas,puno toga se izmijenilo.Prije se jako puno radilo.Seljacki zivot je tezak i gorak,pun patnje.Radovati smo se znali samo za Uskrs i Bozic,dva najveca Katolicka praznika.
Za Blagdane se nije radilo,mislim odlazilo na njivu,tada smo imali obiteljski rucak,to su bili nasi rodendani i veselja!!!nije mi zao,ja i pored toga volim svoje roditelje jer su svoju djecu izveli na pravi put i zato im veliko Hvala !!

Danas je baka sama,ali ima vise vremena da razmislja o svojoj djeci,unucadima,pa tako ne prode niti jedan rodendan,da ne stigne cestitka ispisana drhtavom starackom rukom,sa puno zelja,koje nekada nije stigla pozeljeti svojoj djeci,ali zato zeli unucima !!!!
Zasto ovo pisem,pa zato sto moja djeca imaju sta pozele,ali ne znaci da im se uvijek zelje ispune...
Ja dugo nisam imala drugo dijete sve iz razloga da mu necu moci pruziti sve sto bi trebalo.

Evo danas nakon 14-est godina,kada mogu da mu omogucim puno toga,on hoce samo "Tiramisu tortu",mozda ce se za koju godinu te zelje izmijeniti?? nikad se ne zna!!!!!!!

Tortu sam napravila na uobicajeni nacin kako pravim Tiramisu,bez jaja,ali posto je torta za podlogu sam dodala Oreo keksice.

Sasina Tiramisu torta

300gr Oreo keksica
8 zlica otopljenog maslaca

Kekice samljeti u multipraktiku,dodati otopljeni maslac.
Na tanjur/tacnu staviti kalup za torte (24cm) i sloziti keks na dno,malo pritisnuti sa zlicom.Ostaviti u frizider dok se napravi ostalo.



250gr piskota(savoiardi)
750gr krem sira(u mom slucaju je to Philadelphia)
600ml vrhnja za slag
200gr secera u prahu
2 slag fix-a
oko 300ml nesskave(kava +mlijeko)

Napraviti nes kavu sa mlijekom.
sir izmixati sa polovinom secera,ako vam je dovoljno slatko ,nemorate stavljati ostalo!!..po zelji dodati i ostalu polovinu secera.
Ulupati vrhnje u slag,do pola,pa spojiti sa krem sirom,dodati krem-fix,pa sve zajedno izmutiti da bude gusta maziva smjesa.

Izvaditi tanjur sa podlogom od keksica,sipati jedan dio krem smjese,poravnati,pa slagati piskote koje umacemo u kavu.

Sloziti jos jedan red smjese od sira ,zatim piskote i na vrhu zavrsiti sa sirom...tako sam ja uradila,a vi kako volite !!
Poravnati mokrim nozem krem smjesu i sve skupa (sa obrucem za tortu)staviti da se stegne u frizideru ,nekoliko sati ili do sutradan.



U meduvremenu otopiti po 100gr tamne i milka cokolade,svaka posebno .
Na papir za pecenje,naizmjenicno sipati jedno ,pa drugu cokoladu i pustiti da se stegne.



Kada se stegla,kidati komadice i ukrasavati tortu.

SRETAN TI RODENDAN SINE !!!!!!

Broj komentara: 15:

  1. Srećan ti rođendan! Ovo je isto toliko i tvoj rođendan! Nisam nikada videla tortu tiramisu, i kakva ideja! Deca vole ovakve poslastice, i ja sam nekada samo tražila tortu sladoled sa piškotama onu sa pakovanja piškota gde piše recept! Ovo si izvela vrlo elegantno! Divna dekoracija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Srecan rodjendan sinu!!!! Tortica je je predivna a i prica sa pocetka, tako topla i zivotna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan rođendan od srca!!!
    Puno zdravlja, zadovoljstva i divnih recepata.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je predivna torta, sretan rođendan!

    OdgovoriIzbriši
  5. Srećan rođendan sinu! :)
    Stvarno lepa tortica :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Eh, djeca...Mame su krive (citaj Ponosne) sto su razmazeni...Happy b'day!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Srecan rodjendan :)) Prava slavljenicka torta :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Uz najlepse zelje, srecan rodjendan! Pocetak posta je vrlo zivotan, ni grama vise-ni manje, od onoga kako jeste. Eto, i to je narod preziveo i evo nas danas, secamo se svega sto je zivot doneo. Odlicna kombinacija, volim tiramisu, mada tortu u tom obliku nisam nikad pripremala. Ovo cuvam

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan rođendan sinu ;) predivna torta!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasan rođendanska torta a majkinom sinu svaku sreću želim!

    OdgovoriIzbriši
  11. Srecan rodjendan sinu!!! Ovakvu tortu bi svako pozeleo!

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš lijepa priča i kad bi im mi skinule zvijezde s neba oni hoće čistu jednostavnost,naša djeca naše najveće blago zar ne..

    OdgovoriIzbriši
  13. Sa malim zakašnjenjem, Sretan rođendan želim ! Torta je prekrasna, odličan izbor slavljenika ! Uvodna priča me dirnula, jako lijepo napisano .

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.