Preskoči na glavni sadržaj

Musaka




Jednostavna musaka od patlidzana.

Potrebno je:
1kg patlidzana
ulje-po potrebi
400gr mljevenog mesa
2 glavice luka
2 cenja cesnjaka
400gr paradajza (koristim iz konzerve )
1 zlica svjezeg timijana
malo (zlicica) origana
biber i sol -po ukusu
1 zlica paradajz paste
50bl bijelog vina (suho)
1 zlicica secera lovorov list

Sirni premaz
310ml mlijeka
2 zlice brasna
30 gr sira(kao za picu)
250gr svjezeg kravljeg sira(ricotta sir)
sasvim malo morskog orascica

Patlidzan oprati,posusiti i izrezati na snite.
Rasporediti na tacnu i malo posoliti.Ostaviti da stoji oko 20minuta.
u dublju tavu dodati ulje i sitno isjeckan luk,prziti da pozuti.
Dodati cesnjak i mijesati da luk ne zagori.

Pustiti da zamirise przeni luk,pa dodati mljeveno meso,vino,svjeze zacinsko bilje i paradajz,te zlicicu secera.
Pustiti da se krcka oko 20 minuta.

Na grilu ispeci patlidzan,koji operemo i posusimo..ja sam ga pekla u rerni tako da sam ga polila sa malo maslinovog ulja i kada porumeni ,okrenem da i druga strana barem malo uvene od topline..izvadim van i slazem musaku.



u kalup ,zapremnine 2 litra,sloaziti red sa patlidzanom,pa preko meso i sve tako dok sve ne utrosite.

Zagrijati rernu na 180C.

Sada napravite sirni premaz.

Staviti mlijeko da se ugrije.
U manjoj serpiti dodati ulja ili maslac proprziti brasno ,ali da ostane bije boje,sipati u tankom mlazu mlijeko i brzo mijesati da se napravi fini bijeli sos.
Kada se sos zgusnuo,dodati obadvije vrste sira i zacine,dobro izmijesati i premazati preko musake.



Staviti peci i nakon 35-40 minuta musaka bi trebala biti gotova.
sir treba da dobije zlatno-smedu boju !!



ILI musaku jednostavno prelijete sa jajima i vrhnjem za kuhanje ,umijesto sirnog premaza i zapecete isto oko 40 minuta da se jaja ispeku,muska ce isto dobiti rumenu boju,ako jos pospete sa sirom odozgo!!!!!!

Posluziti sa puno salate .

Primjedbe

  1. obožavam musaku ali ne sa patliđanima,jednostavnmo ih ne volim.
    Možda ako su sa tikvicama, onda može.
    Ali bez obzira tvoja musaka divno izgleda!
    Pozdrav iz Gorskog kotara.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas fino, nema mnogo posla ali ispade super...

    OdgovoriIzbriši
  3. Mozilla mi je u međuvremenu crashirao, pa ponavljam komentar (ako nije upisan):
    Nikada ne radim musaku, ne znam ni sama zašto jer radim talijanska jela koja su slična. Ova tvoja dala mi je volju da konačno i ja napravim musaku!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah kod mene svako voli drugaciji nacin,pa se dogovaramo tko ce biti prvi ,ja jedino volim sa patlidzanom,oni jedu jer nemaju drugi izbor :),sa tikvicama vole,ali da se prvo ispohuju i samo zalije sa jajima i vrhnjem,a svi volimo sa krumpirom !!:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Браво! Много ми хареса!

    OdgovoriIzbriši
  6. ova musaka mi je super, baš intresantna kombinacija mesa, patliđana, pa ovaj sirni namaz. Kod nas se uobičajeno radi ona klasična, krompiri, meso ,krompiri i to je to, zbilja je vrijeme i za ovakve kombinacije. Odlično izgleda !!

    OdgovoriIzbriši
  7. What a great blog!

    This looks so delicious!

    Have a nice time!
    Paula

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Slavonski kolaci

Slavonija,zemlja bogata i plodna,puna lijepih obicaja koje i do danas odrzavaju mlade generacije.

Otisla sam davno iz rodnog mijesta.
Ostalo je jos malo mladeg narastaja koje eto nekako odrzava dio kulturne bastine Slavonije.,no nisu sva mijesta izmumrla.

U gradovima,kao sto je Sl. Brod,Dakovo,Sl.Pozega,Babina Greda..mozete vidjeti puno toga,a najljepse je kada su svadbe,tada se jede,pije i veseli...

Zasto ovo pisem,pa eto ,proslu sam nedjelju pekla/pravila kolace,one moje,slavonske,koji se inace peku za sve nase obicaje,poput krstena,zaruka,vjencanja...

Nisam uspjela sve pojedinacno da slikam,ali nije vazno,bice jos prilika jer ovo je samo jedna mrvica koliko njih ima :)!!

Ruzine kocke




Stanglice od oraha
(by Vera Svoboda)






2 bjelanjka
250gr secera u prahu
250-300gr mljevenih oraha
(ako su krupnije mljeveni orasi treba najmanje 300gr )
limunov sok

Mixerom tucite bjelanjke u cvrst snijeg,dodajte seceri limunov sok.
mijesajte dalje mixerom dok smjesa ne postane cvrstai sjajno bijela.

 Or…

Prhki kolacici

Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!







Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita Kore            400 gr brašna           170gr masti (ili 20 dag maslaca)            80 gr  šećera            1/2 praška za pecivo            1 jaje            5 žlica mlijeka

Krema I
           2 jaja            3 žlice šećea            3 žlice brašna            4 dcl mlijeka            25 dkg margarina            10 dkg šećera u prahu      …