12. srp 2010.

Domace kifle



Od prvi puta kada sam ih zapazila,stalno ih pravim.
Meni su savrsene i ne zelim da ih mijenjam.Mogu se puniti sa slatkim i slatim punjenjem,to zavisi od Vas.
Ja ih cesto ne punim nicim,nego ih koristim za sendvic i sa uzitom posluzim i pojedem !!

DOMACE KIFLE

tijesto
700gr brasna
350-400ml mlijeka
25gr svjezeg kvasca
2 zlice vrhnja
2 zlice ulja
2 zumanjka
100gr maslaca/margarina
2 bjelanjka-za premazivanje kiflica

*po zelji dodati zlicicu soli
U malo toplog mlijeka rastopiti kvasac,dodati malo secera i brasna i pustiti da se aktivira.
U dublju posudu staviti brasno i u sredinu sipati ostatak mlijeka u koje smo razmutitli 2 zumanjka i dodali ulje i vrhnje.Sipati i aktivirani kvasac i zamijesiti tijesto.

Zamjeseno tijesto podijeliti u 5 loptica.Svaku lopticu rastanjiti u krug,premazati maslacem/margarinom i slagati jednu na drugu,samo se zadnja NE premazuje,nju rastanjiti u velicinu predhodnih i staviti preko svih.


Tako slozene ,ponovo rastanjiti i izrezati na dijelove,po zelji,kakve kiflice hocete.

Na siri dio stavite nadjev i od njega i krenete da motate kiflu,tako da drugom rukom lagano pridrzavate vrh i povlacite(rastezete)tijesto,sve dok se ne smota kifla.

Sloziti zamotane kifle na pripremljene limove za pecenje,prekriti cistom salvetom ili prozirnom folijom ,ostaviti 1.5 sat da se odmaraju i uduplaju volumen,zatim ih premazite bjelanjkom i pospite krupnom soli,ako su nadjevi slani ili susamom,makom,...



Peci na 200C,oko 20 minuta,dok ne porumene !

Broj komentara: 15:

  1. Svrati na moj blog, ceka te nagradica :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesu dobre, nema sta! Imam puno recepata za kiflice, ali uvek sačuvam jos neki koji mi se dopadne - i ovaj ce se naci u riznici. Kad probam javljam za utiske.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako divno izgledaju! Moraću se baciti na ovaj podvig uskoro!

    OdgovoriIzbriši
  4. moja mama pravi kiflice po ovom receptu i postupku....puno truda...ali divne su....sigurno ih australijanci smazu za cas....pozdrav iz zemuna

    OdgovoriIzbriši
  5. E ovo ti je izaslo super,prosto da nemam reci...Super kiflice sa ovakvim recetama nema ja da oslabim a moram da probam...

    OdgovoriIzbriši
  6. Kiflice su stavrno jednostavne za pripremu ,a mnoogo dobre!!!
    surac,ne seliraj se nisi jedini sa tim problemom ima nas vise !!:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivne kifle !! Jako lijepo i dobro izgledaju , bilježim recept :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odgovori
    1. Sandra,ja u principu NE stavljam sol,jer punim pola tijesta sa sunkom i sirom,a pola sa slatkim filom..stavljala sam na pocetku kada sam pravila prazne kifle za sendvice,no djeca kazu da im se osjeti slano ako mazu necim slatkim,tako da sam je ja izbacila,no svakako da se moze dodati zlicica soli,nije na odmet !!

      Izbriši
  9. Sad sam ih pravila i po meni treba staviti malo soli

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicno,dobro da si se javila jer tvoj komentar moze nekom dobro doci..u principu svako tijesto trazi truncicu soli,no ako je margarin kojim se premazuje tijesto,slan ,meni je to sasvim dovoljno(naime mm ne smije nista zacinjeno da jede,pa sam valjda i ja na to navikla ).....

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.