28. srp 2010.

Kokos hurmasice

_DSC0984

Dok sam zivjela u Slavoniji nikada nisam cula za Hurmasice,iako sam bila cesti gost mojim susjedima u Bosankoj Orubici.Od njih me jedino Rijeka Sava dijeli.Medutim kada sam se udala puno toga se promijenilo,pa tako odlazeci u posjete ,a kasnije i kratko zivljenje u Bosanskoj Posavini,naucila sam neka jela i slastice koje moji ukucani vole.
Jednostavno,brzo i ukusno,a najdrazi mi je osmijeh kad ih ugleda !!

HURMASICE
Sastojci
2 jaja
2 male salice (za crnu kavu) secera
3 salice ulja
1/2 praska za pecivo
400 gr brasna
100 gr kokosa

Secerni sirup
500 gr secera
500ml vode
1 limun -isjeci na kolutove

Priprema

Dobro umutiti jaja i secer,da postane pjenasto.
Dodati ulje pa mutiti jos 5 min.
Zatim dodati brasno s praskom za pecivo i kokos.
Od tijesta napraviti valjak,pa priblizno jednako isjeci velicinu komadica tijesta po volji,jer tolike ce biti hurmasice kad se naprave.
svaki komadic ovalno razviti ,te pritisnuti na rende,onu strani sto ostavlja trah"saru",ta strana se inace koristi za ribanje morskog(muskatnog)orascica.

Napravljene slagati u papirom postavljen lim.
Peci na 200c oko 25 min.



Secerni sirup
Skuhati secer,vodu.Secer se mora potpuno otopiti ,a voda dosta da se smnji ,tj.da se napravi ne pregusti sirup.Dodati pola iscjedenog limunovog soka,a ostalo isjeci na kriske i dodati u sirup.

_DSC0987

Vruce hurmasice zaliti sa mlakim sirupom.

4 komentara:

  1. Çok leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  2. nekada nam je mama često radila hurmašice,ali nikada sa kokosom. Nadam se da ću je nagovoriti da nam ih opet napravi i da isprobamo sa kokosom, ja ga jako volim i vjerujem da bi mi se i u hurmašicama svidio.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravila sam i jako sam zadovoljna, preukusne su!!!
    http://vojvodjanskakuhinja.blogspot.com/2011/05/hurmasice-sa-kokosom-i-grcke-babadakije.html

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.