3. ožu 2010.

Mini hot dog




Ukusno,mirisno,brzo!!
Za djecju marendu,meduobrok prije podne ili popodne.
Moj 13-ogodisnjak,"cisti" sve od reda.Nakon dva iscrpna sata plivanja i treninga potrebna mu je "obnova"energije,a to nije samo ono sto po pravilu treba da se jede,ponekada iskacemo iz pravila prehrane,pa si dozvolimo ovako male zalogajcice !!


Tijesto

2 case brasna+1 prasak za pecivo
1 casa tvrdog sira da se moze rendati
1/4 case sjeckanog persunovog lista
2 jaja
3/4 case mlijeka
125gr maslaca
6-8 malih hrenovki.

Zagrijati rernu na 180c,prosijati brasno s praskom za pecivo,dodati rendani sir i sjeckani persun i malo soli.
U salici izmijesati mlijeko otopljeni maslac i jaja,pa sve sastaviti s brasnom.
Puniti zlicom kalupe za muffin do pola,staviti skuhanu hrenovku i prekriti ostatkom tijesta.
Peci na 180c,oko 20 minuta.
Hot dog se inace pece u malim cetvrtastim kalupima,ali ja ih nemam :),pa sam iskoristila kalup za americki muffin.



Ispalo je vise nego odlicno,ali drugi puta cu odozgo staviti mali paradajz,jer mi je u sastavu falio kiselkasti okus,taj okus se dobije kad dodas kechap ili paradajz sos.

2 komentara:

  1. Super su ti mafini i moje dete bi ovo volelo :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ovo izvrsno i ja ću ovo napraviti mojim sinovima!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.