Preskoči na glavni sadržaj

Lazanja s crvenom lecom i ricotta sirom




Prije neki dan,kaze meni muz:"Miro,mislim da smo pretjerali s mesom,hajd'danas napravi nesto da nema mesa,a da budemo siti !" Hm,znam ja da ni on,kao ni ja bez te "namirnice" ne mozemo,ali probacu,pa sta bude.

Jeli smo,uz puuuno salate i mogu vam reci da smo bili zadovolji.
Starije dijete nije bilo kuci,a i da jeste ,ona bi samo nafrcila nos i otisla,a ovo mlade jede sve sto stavis u tanjur,samo da sestra nije u blizini da ne vidi njenu reakciju i nema problema,sve pase ! :)

Rucak bio,kolicinski se pojelo kao i obicno,muz ponio na posao,kao i uvijek sto radi,ostao kcerkin dio,koji sam ja zavrsila sutradan,bilo mi zao baciti!!:)

Lazanja je stvarno fina,pogotovu ako volite lecu.

Za lazanju vam je potrebno :

1/2 case crvene lece(ne kuhane)
2 zlice maslinovog ulja
3 cesnja cesnjaka
1 veca glavica luka
1 manja crvena paprika
2 tikvice
1 grancica celera
2×420gr konzerva paradajza
2 zlice paradajz paste
1 zlica suhog origana

Bijeli umak

1/3 case gustina
3 case mlijeka(manje masnog)
mali luk(cijeli)
1.5case ricotta sira
1/2 case mozzarela sira(rendani)
pakovanje tjestenine za lazanju
zacini(sol,biber,morski orascic)

Priprema

Crvenu lecu odmjeriti i preliti vrelom vodom,samo da je pokrije.
Ostaviti oko 30 minuta.

U vecoj tavi proprziti sitno isjeckan luk,pa kada zazuti,dodatim protisnuti cesnjak i sjeckanu crvenu papriku,te celer,koji takoder isjeckamo.

Sada dodamo crvenu lecu,tikvice koje izrezemo na krugove,dodamo paradajz pastu(pire),origano,konzervirani paradajz i jos 1/2 case vode.

Poklopiti,i na niskoj temperaturi dinstati(kuhati).

Pri kraju posoliti,dodati bibera i jos malo origana,ako volite !
Napraviti BIJELI UMAK
Staviti mlijeko da se kuha,(ubaciti cijelu glavicu malog luka za miris,kasnije je izvaditi!!)
ali odliti par zlica koje pomijesate s gustinom,pa kad mlijeko zavri,sipajte razmuceni gustin u mlijeko i mijesati dok se umak ne zgusne.

Dodati soli,bibera i morskog orascica.Rictta sir izmijesati,pa diodati u bijeli umak,sve spojiti.
U tepsiju (30×20)staviti sloj crvene lece,sloziti pastu,zatim ponovo lecu,pa preko lece polako premazati sloj bijelog umaka i ponoviti jos jednom,na kraju treba biti bijeli umak ,po kojem stavite rendani sir i stavite peci na 200C oko 30 minuta.



Sluziti uz zelenu salatu!
Prijatno !!

CASA=250ml

Primjedbe

  1. Mislim da sam upravo ugledala našu današnju večeru! :) Super ti je ovo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicna ideja, mislim da bi se i mojima dopalo na ovaj nacin, ovde kod tebe uvek nadjem finu inspiraciju za rucak, hvala punoo!;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Eh, ako je lazanja mora biti i ukusna iako nema mesa :-)
    Ovo kombinacija m i super zvuci.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Slavonski kolaci

Slavonija,zemlja bogata i plodna,puna lijepih obicaja koje i do danas odrzavaju mlade generacije.

Otisla sam davno iz rodnog mijesta.
Ostalo je jos malo mladeg narastaja koje eto nekako odrzava dio kulturne bastine Slavonije.,no nisu sva mijesta izmumrla.

U gradovima,kao sto je Sl. Brod,Dakovo,Sl.Pozega,Babina Greda..mozete vidjeti puno toga,a najljepse je kada su svadbe,tada se jede,pije i veseli...

Zasto ovo pisem,pa eto ,proslu sam nedjelju pekla/pravila kolace,one moje,slavonske,koji se inace peku za sve nase obicaje,poput krstena,zaruka,vjencanja...

Nisam uspjela sve pojedinacno da slikam,ali nije vazno,bice jos prilika jer ovo je samo jedna mrvica koliko njih ima :)!!

Ruzine kocke




Stanglice od oraha
(by Vera Svoboda)






2 bjelanjka
250gr secera u prahu
250-300gr mljevenih oraha
(ako su krupnije mljeveni orasi treba najmanje 300gr )
limunov sok

Mixerom tucite bjelanjke u cvrst snijeg,dodajte seceri limunov sok.
mijesajte dalje mixerom dok smjesa ne postane cvrstai sjajno bijela.

 Or…

Prhki kolacici

Slatkis koji je podjednako ukusan u svakom obliku .Da li ga pravili kao roscice ili kuglice sa cokoladnim nadjevom,ukusni i dekorativni!!







Prhki kolaci

1,1/2 salice brasna
1/3 salice secera u prahu
150g maslaca
1 zumance
2 vanillin secera
oko 2 zlice hladne vode

..od navedenih namirnica napraviti prhko tijesto pomocu kuhinjskog pomagala ili rucno...hladan maslac izmrviti sa secerom i brasnom dok se ne naprave mrvice,zatim napraviti prhko tijesto,koje mozete umotati u prozirnu foliju i pustiti da odmori 20-ak minuta na hladnom mijestu.

Ja sam odmah kidala komadice tijesta i u sredinu stavljala cokoladne bombone,lijepo ih zatim rukama oblikovala u loptice.
Od istog tijesta sam napravila i vanilice/roscice,samo sam njih ,kada su se ispekli,prosarala secernom glazurom u koju sam dodala kap roza boje
Kolacice poslagati na plea i peace u predhodno zagrijanoj rerun na 180C oko 25 minuta ili dok ne dobiju po krajevima zlatno-zutu boju !!

salica =250ml

Margareta pita

Sjecanje na jedno divno bezbrizno djetinjstvo.Mozda nije bilo tako mojim roditeljima ali meni kao djetetu je bilo divno. Sjecanje me odvelo na ovaj recept koji slucajno nadoh na ovoj stranici i pozurih da napravim jer kolac je to i ne bilo kakav,fin kremast sa premazom od pekmeza koji mu daje predivan okus......


                 Margareta pita Kore            400 gr brašna           170gr masti (ili 20 dag maslaca)            80 gr  šećera            1/2 praška za pecivo            1 jaje            5 žlica mlijeka

Krema I
           2 jaja            3 žlice šećea            3 žlice brašna            4 dcl mlijeka            25 dkg margarina            10 dkg šećera u prahu      …