13. svi 2012.

Torta od ananasa,banane i kokosa




 Jednostavna torta,puna prefinih okusa......
                                                                                                             




20gr kokosa(za odozgo posuti)  
            265gr brasna
                  1kasicica praska za pecivo
                                                       200gr smedeg secera                                                                   
    45gr kokosa
          1kasicica sode-bikarbone
                               1 kasicica cimeta(a i ne mora)
                         440gr ananas(konzerva),sacuvati sok
                     3 manje banane(zrele)
 185ml maslinovog ulja
 2jaja

Premaz od crem sira

 250gr crem sira
100gr maslaca
 450gr secera(mljevenog)
 1-2 kasike soka od ananasa

rendana korica od limete ili limuna




Priprema

Zagrijati rernu na 180c.
Pripremiti kalup za tortu(22cm). 

Staviti u rernu 20gr kokosa da porumeni,
pa izvaditi i ostaviti do upotrebe.

U dublju zdjelu staviti secer i jaja i dobro izmutiti,zatim dodati sve ostale sastojke...
mijesati da se dobro sastojci povezu.

*Ananas mora biti sitno isjeckan,kao i banana...mozete ih isjeckani u procesoru za hranu!
Sipati u pripremljen kalup za tortu i peci na 180c
oko 45 minuta, sve zavisi od rerne.

Za svaki slucaj provjerite sa drvcetom(cackalicom),
ako na cackalici ima tijesta ,pustite jos koji minut
da se pece.
Ispecenu tortu ostavite da se potpuno ohladi.



PREMAZ OD CREM SIRA

Udublju zdjelu zajedno staviti crem sir i maslac,
pa dobro umutiti.
Postepeno dodavati secer i sok da se fino poveze.
Tako pripremljenim premazom, premazati tortu i
odozgo posuti preprzenim kokosom(20gr)

Broj komentara: 10:

  1. Baš jako volim taj premaz od sira, a makar baš ne volim ananasom, kokos mi to nadoknađuje, a opet, zbog ananasa je sočno tako da je ovo ipak pobjednička kombinacija :D A izgleda baš nježno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim navedeno voće, ali još ga nikad nisam jela zajedno, prava tropska torta

    OdgovoriIzbriši
  3. misli mda bi mi seo va torta svidjela, volim kokos i ananas kombinaciju

    OdgovoriIzbriši
  4. baš volim ovakve kolače, podsjeća me na carrot cake. i obožavam tu kremu od cream cheese. morat ću probati ovaj s ananasom!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako je lijepa, premaz od sira mi je uvijek super, a zanimljivo mi je sa ananasom, nisam prije probala

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovu tortu moja djeca mogu jesti i sita i gladna,ustvari oni su mi i dali recept da im napravim,nekad davno,e juce sam je pravila iz razloga sto je bio Majcin Dan i svi smo bili kuci cijeli dan..uz macarons i tortu s moje strane i spremljeni rucak s njihove strane,provelki smo jedan cijeli dan..to mi je znacilo jako puno jer se inace vidamo onako u prolazu jedno dolazi kuci dvoje odlazi iz kuce i tako tosvaki dan..zivot je takav!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš zgodno izgleda, moram isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mora da je vrlo sočno i aromatično. Kako ne volim ananas, sigurno ga neću jesti, ali ne znači da ga neću spremiti za svoje, oni vole:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Torta je odlična i ja jako volim ovakve torte , ukusne i osvježavajuće ! Drago mi je da ste svi zajedno u njoj uživali !

    OdgovoriIzbriši
  10. Prefina torta, jako mi se dopada premaz od krem sira! U kombinaciji s ananasom mogu samo da zamislim kako je ukusna! :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.