19. lis 2012.

Keksici





Ne bitno koliko vrsta kremastih kolaca imate u frizideru,jutarnja kavica/caj su  najsladi uz tvrde keksice,a recepata za njih ima jako puno...evo jedan iskombiniran i za moje najmilije.

Keksici od orasastih plodova

60gr zobenih pahuljica
100gr oraha
50gr lanenih sjemenki-samljeti
125gr maslaca
1 vanilin seer
200gr smedeg secera
1 jaje
1-2 zlice mlijeka
1/2 vrecice praska za pecivo
(1.1/2 zlicica )
250gr cokoladnih kapljica,najtamnijih sto nadete

       Na pleh za pecenje staviti orahe i zobene pahuljice,5 minuta da se peku na 180C.

Ohladene,uz dodatak lanenih sjemenki, samljeti

Maslac dobro izmutitit sa secero,dodati sve ostale sastojke i ostaviti u frizider da se tijesto malo stisne...meni je bilo jako mekano tijesto jer su vanjske temperature jako visoke,zato sam morala staviti u frizider.




Ohladeno tijesto rezati na komadice,po vasoj zelji..ako su komadici /fete manje,bice vise keksica,ako su vece,bice manje keksica !!
slagati na papirom za pecenje postavljen lim za pecenje i peci dok porumene ,na 180c




Ja sam pekla 20 minuta,bili su mekani kada sam izvadila iz rerne ali su se kasnije hladenjem stvrdnuli.


ako zelite mozete otopiti jos dodatnih 100hr cokolade pa svaki keksic umakati do pola u cokoladu...ja to nisam uradila jer ,kao sto znate kod mene nastupaju paklene vrucine,cokolada se topi,cak imam problem sa cokoladnim glazurama jer ih moram staviti u frizider da se stegnu ,pa onda im se izgled totalno promijeni,ali...



4 komentara:

  1. Takve i ja volim, još kad zagrizem u komadić čokolade - ma prekrasno :)
    Inače, nekako ti zavidim na vrućinama, meni se nimalo ne sviđa zima koja slijedi :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja volim proljece i jesen,znam daje i kisa u jesen dosadna ali eto nije mi puno hladno asnijeg volim da posmatram iz tople prostorije,snjezne slike me jako vesele posebno u vrijeme bozica,tada mi ni zima nebi bila samo da ga ima kod mene u to vrijeme!!

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja volim domaće kekse, a ovi su i prilično zdravi

    OdgovoriIzbriši
  4. Super su mi ovi keksići, uglavnom volim imati keksić ili dva navečer uz čaj, bilježi i ove za napraviti ih.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.