13. lis 2012.

Kolac od jogurta i visanja




Generacije djece su odrasle na receptu poput ovoga...kolacu od jogurta,kojeg oplemenjuju visnje i preljev od kiselog vrnja,te hrskavi listici badema...ovo zadnje sam ja dodala jer sam imala i bas mi se jelo nesto tako,ja zadovoljna i okusom i izgledom!!

Za kolac je potrebno:

200ml jogurta
200ml secera
100ml ulja
1 vanilin secer
2 jaja
2 case(od 200ml)brasna
1 prasak za pecivo
rendana korica limuna ili narance
1 tegla kompota od visanja,visnje ocijediti od soka

preljev:

200ml kiselog vrhnja
1 jaje
100gr secera
50gr badema u listicima

U dubljoj zdjeli pjenasto izmijesati jaja,secer i vanilin secer.
Dodati jogurt i ulje,promijesati i na kraju brasno s praskom za pecivo.

Ostaviti 2 zlice brasna i u to brasno uvaljati ocijedene od soka visnje.

Pripremiti tepsiju,ja sam koristila manju cetvrtastu tepsiju(20x20cm),obloziti papirom za pecenje,tako da papir ide izvan ivica jer ce preljeva biti puno,pa ce ga papir zadrzati da se ne preljeva .

U pleh za pecenje istresti smjesu,po vrhu poslagati u brasno uvaljane visnje,koje malo pritisnete u tijesto... i peci u predhodno zagrijanoj rerni na 180* oko 35 minuta,.
zatim napraviti preljev....



Izmijesati kiselo vrhnje,secer,jaje i time preliti kolac,posuti listicima badema,vratiti ponovo u rernu i peci slijedecih 20-ak minuta.



**Ovaj se kolac moze peci u bilo kojem obliku,cak i u kalupu za tortu,onaj od 28 cm.
ako je pleh za pecenje veci ,klac ce biti tanji/nizi.

Broj komentara: 7:

  1. Jela sam i ja sličan kolač, zbilja je prekrasno. Tako domaće i fino, volim tu kombinaciju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo bi moj muž obožavao.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam! Krasan ti je, i još bademi gore mmmmm!

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim sve sa višnjama, ovo deluje interesantno...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovakve kolače jako volim, sa višnjama psebno. A ovdje mi se posebno sviđaju listići badema na vrhu. Odlično !

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj kolac sam spekla kolegama na poslu i sve su pojeli kao da hrane nisu vidjeli tjedan dana. Budem ovo stavila na svoj blog na svedskom, tako da mogu i moji svedi isprobati.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.