27. lis 2012.

Pasteta




     Prica se,prica, da pasteta NE valja..kupovna puna nekih brojeva i dodataka,pravljena opet ne valja jer jetrica ustvari nije zdrava..sve bolesti se zadrzavaju na bas tim organima i zato je ne treba jesti.

Danas je sve biznis i propaganda...pa ako nemate strah napravite vasu verziju pastete od pilece jetrice ili probajte moj nacin spravljanje ove pastet.....ja evo prilazem svoj recept,po kome sam svojoj djeci i nama pravila nebrojno mnogo puta i jos uvijek smo zivi...


 Pasteta od pilece jetrice

200gr maslaca
225gr ociscene jetrice
(odmrznuti ako je zamrznuta)
2 zlice brandy-a 
(ja sam stavila Marsala vino)
1 zlicica puna isjeckane zalfije
 1cenj cesnjaka
150ml vrhnja za kuhanje
sol,biber
lovorov list-za ukras
krekeri ili domaci kruh za serviranje pastete


Otopiti 40gr maslaca u sirokomj tavi,dodati ociscenu jetricu(ne snije imati niti jednu zilicu ili zuc).
Peci na maslacu oko 4 minuta,tako da unutrasnjost ostane pink /ruzicaste boje ali ne krvava !!

Prebaciti u procesor za hranu i isjeckati je .

U tavu,u kojoj se peckla jetrica sipati brandy ili Marsala i pusiti da se lagano kuha,lagano drvrnom kuhacom "postrugati" sve sto se zalijepilo za tavu..dodati u procesor ka jetrici...dodati zalfiju sitno isjeckanu,cesnjak,protisnuti ili isjeckati i 100gr maslaca.





Samljeti da bude jako glatka smjesa.

Sada dodati vrhnje,najprije pola,pa dodavati polako ostatak,zacicniti po ukusu.

Pripremiti posudice u kojima cete servirati pastetu..popuniti ih sa dobivenom smjesom i poravnati povrsinu.





U meduvremenu otopiti preostali maslac i polako zlicom sipati na svaku posudu u kojoj se nalazi pasteta.
Ukrasiti sa lovorovim listom,pustiti da se ohladi,zatim staviti u frizider da se stegne i bude maziva.




Servirati uz krekere ili domaci kruh.



Broj komentara: 17:

  1. Ajme, fotke su toliko genijalne da sam odmah ogladnila :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedva sam ja njih napravila..svako toliko sam isla drugu snitu kruha da mazem :) sve razlog da nesto ne stima ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma jetrica je i vise nego zdrava!Hvala draga moja punooo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja paštetu obožavam i pravila sam je ranije i opet ću.Slike su ti,kao i uvek,fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  5. Izbegavam kupovati gotove paštete, ko zna šta sve u njih stavljaju (kakve otpatke od tzv. mesa), a ova tvoja pašteta je zasigurno dobra a i zdravija varijanta jer je pileća. Po izgledu se ni malo ne razlikuje od kupovne ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni ova pašteta izgleda više nego prefino..Volim i onu kupovnu, posebno još kad ju namažem na još topli kruh i u kombinaciji sa majonezom..Ali ova tvoja domaća verzija sad zvuči još puno puno bolje i jako primamljivo...

    OdgovoriIzbriši
  7. Dragop mi je da nisam jedina koja voli jetricu...ima raznih varijanti ove pastete,no ova je prihvacena i vec duze vrijeme se pravi,tj. kada djeci padne na pamet da jedu i mazu...ovu i pastetu od tune i sira,stvarno volimo,mada uvijek volim da cujem jos vise ideja i razmjenimo iskustavsta je dobro dodati ili oduzeti u receptu !!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mirce, slike su fantasticne, a verujem da je pastata jos bolja, vise mi se svidja od mog recepta. Isprobam, pa javim :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Izgleda prekrasno i ja ju zbilja volim :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako volim paštetu, posebno jetrrenu! Odlično izgleda, nažalost ju nikad nisam sama radila :(

    OdgovoriIzbriši
  11. Par puta sam je u zivotu pravila...ma, sve moze proci ako je domace.
    Lijepo stilizirane fotke...

    OdgovoriIzbriši
  12. Mirjana, ako se ne varam ovo je druga pašteta od pileće džigerice na tvom blogu samo da pronađem prvu mislim da mi je u bookmark. Pravila sam sličnu ali ja uvek dodam dimljne šunke i slanine da malo ublažim i podimim ukus.

    ps baš bi nam pasovao index sa receptima kod tebe, jer koliko vidim ove labels sa desne strane nisi ažurirala a toliko divnih recepata treba naći kod tebe na blogu. Dosta se nakupilo.

    OdgovoriIzbriši
  13. A da evo je ali na Coolki
    http://www.coolinarika.com/recept/732324/

    OdgovoriIzbriši
  14. Nisam nikad pravila paštetu, a već dugo želim. Ja volim i kupovnu iako znam da nije zdrava... Priznajem... Posebno uz sveži paradajz. Ovu ću sigurno praviti...

    OdgovoriIzbriši
  15. ovi moji i nisu baš ljubitelji pašteta ali, domaće odlično prolaze.
    ja volim sve iznutrice. šta'š? a pašteta i sličice su predivne.

    OdgovoriIzbriši
  16. Obožavam domaće paštete. Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  17. Pašteta je odlična i isto tako i izgleda ! Mene je odmah privukla, kupovu paštetu izbjegavam, ali kako je jako volim svaka domaća verzija mi je dobro došla. Slike su baš lijepe !

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.