12. lis 2012.

Losos u omotacu




Jedina riba koju zaista jedemo  cesto i na razne nacine.
Dosta skupa ali ni meso nije nista jeftinije...ponekad si moramo dati oduska i sebi udovoljiti.

Nista spektakularno ali eto jedan od nacina  da se nahrani porodica.

Potrebno je:

150gr bijele rize,kratkog zrna
100gr maslaca
8 listova filo pastry(kore za burek,gibanicu..jako tanke)
500gr svjezeg lososa
2 shallots,mali luk
1 zlica baby kapara
1 jaje
150gr jogurta(gusti,greek style)
1 limun,rendana korica
3 zlice kopra,isjeckati
1 zlica mrvica
1 zlica susama
2 zlicice limunovog soka
2 kuhana jaja(samo ako zelite  dodati u nadjev)

Najprije pripremiti nadjev.

Rizu skuhati i pustiti da se ohladi,ne smije biti nimalo vode,ako ima ocijediti je.

Losos isjeckati na manje kocke,dodati ohladenoj rizi.tu dodati jaje,limunovu koricu,kopar(samo pola kolicine),zacine po ukusu,mrvice i jogurt.

Sve lagano rukom izmijesati i nadjevati kore.
Otopiti maslac,pola potrositi za premaz kora,a ostatak kao preljev uz limunov sok.



  Listove(filo pastry),podijeliti na pola.
dok pripremamo jednu polovinu,onu drugu pokriti salvetom da se ne susi.

Ja sam imala 8 listova sve zajedno,znaci prvih ceti sam odvojila i premazala svaki list otopljenim maslacem i na kraju premazala pripremljenim nadjevom,podvila malo krajeve i urolala u rolat...stavila na pripremljen lim za pecenje.
Tako sam uradila i drugi dio kora.

Sve sam premazala sa ostatkom maslaca i posula susamom.

Peci na 200* oko 30 minuta,da bude res pecena korica.



Posluziti uz sezonsku salatu i preljev od maslaca,kopra i limunovog soka(to napravite od ostataka maslaca,kopra i limuna koje imate u namirnica ma za pripremu).



Broj komentara: 6:

  1. Hayırlı cumalar, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı bir görüntüsü var.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo toliko lepo izgleda... Bas sam ogladnela... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi se sviđa,super izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda kao jako fin ručak, sastojci su super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sa domacim korama bude jos bolje,mislim na kore za gibanicu !!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastično ! Ovo je baš prava poslastica !

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.