20. lis 2012.

Kockice od oraha




Meni moja 3 slobodna dana prolako prilaze kraju,ja sutra u nove radne pobjede uz cjelotjednu poslasticu od oraha i prhkog tijesta.....recept gotovo identican prhkoj orahnjaci,samo drugi oblik,no i to se treba sjetiti zar ne :) !!

Kockice od oraha i prhkog tijesta

600gr brasna
100gr secera u prahu
350gr maslaca
4 zlice vrhnja
malo soli
narendana limunova korica

Nadjev

500gr mljevenih oraha
400gr secera
2 zlice ruma(extrakt iz male flasice)
oko 3 dl vrelog mlijeka-sipati pola,pa polako dodati ostalo ako treba
narendana korica limuna
malo cimeta
marmelada od marelice

  Tijesto napraviti na uobicajen nacin,rucno ili pomocu kuhinjskog pomagala..pocevsi sa brasnom i maslacem i uz dodavanje ostalih namirnica  napraviti glatko tijesto...dobiveno ostaviti u frizider da odmara oko 30 minuta.

Podijeliti ga na 2 dijela

Prvi razviti i staviti u pripremljenu tepsiju(35x25cm),premazati tijesto marmeladom od marelice,zatim nadjevom od oraha,poklopiti drugim dijelom tijesta koje takoder razvijete na velicinu tepsije u kojoj ce se peci.

Kolac nabockati vilicom i peci na 200C oko 45 minuta.





Gotov kolac isjeci u kockice i uvaljati u secer u prahu.

Original recept



Broj komentara: 15:

  1. Fino ti je ovo. Mislim da ce biti nesto od ovih tvojih kolacica kod nas na slavi ove godine jer sam bas neki dan gledala tvoje postove sa slava i ima tu svasta fino

    OdgovoriIzbriši
  2. S obzirom da nikad nisam zadovoljna kako mi izgleda prhka orehnjača, definitivno ću se prebaciti na tvoj recept. Baš si me razveselila što si ga objavila, mojim mukama je došao kraj!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hayırlı sabahlar, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Teşekkürler, tüm iyi!
    Meni ponekad isto ne ide od ruke da je savijem kako treba,ove kockice su dusu dale..dosta kolacica ispadne a jako su ukusni i jednostavni za napraviti !!!mislim da ce i na mojj /slavi sa se nadu !!;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme, njam :) Meni je sve s orahom u prhkom ili dizanom tijestu prefino i krasno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno izgledaju, orahe obožavam i probaću ove kockice prvom prilikom.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni se svidja sve sto ti fino napravis!:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je fenomenalan kolač,pričam iz iskustva :)

    OdgovoriIzbriši
  9. obožavam orahe, i svaki novi recept me obraduje

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam osjećaj da se ovo i brže pojede mojima se nekad neda ni odrezati šnita orehnjače.

    OdgovoriIzbriši
  11. Savršen. Topi se sigurno u ustima. Obožavam kolače sa orasima.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo mi je baš super ideja sa kockicama umjesto oblika orehnjače. Krasan kolačić svakako, a ovako mi je i jednostavniji za pripremu, a kockice baš lijepo izgledaju !

    OdgovoriIzbriši
  13. Volim prhku orehnjaču ali ovoga se nisam nikada sjetila. Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  14. Savršen starinski kolač, i u kockastom obliku su mi baš odlični!! Pravim prvom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.