15. ruj 2009.

Riza sa povrcem


Rizu u mojoj porodici vole svi :) i to onu najobicniju,bijelu rizu!!
U zadnjih nekoliko mjeseci isprobavamo razne varijacije,kako bi pobudila zelju
mladeg djeteta, da ukljuci vise povrca u svoju ishranu.Mogu Vam reci da nam se svima ova jednostavna,hranjiva riza,jako dopala!!!!

Za 4 osobe ,vam je potrebno

2 solje rize kratkog zrna(arborio)
5 solja juhe od povrca
3 srednje velicine, tikvice
2 zlice maslinovog ulja
250 gr cherry rajcica
1 glavica luka
1 cenj cesnjaka
1/3 solje limunovog soka
1/3 solje isjeckanog bosiljka
1/4 solje parmezana

Priprema
staviti juhu da lagano kuha.
Povrce oprati i posusiti.Na ulju proprziti tikvice,izrezane na vece
kockice i cherry rajcice,samo toliko da zazute.
Dodati sitno isjeckan luk,pa prziti da dobije finu boju,protisnuti cesnjak
i dodati rizu.Prziti da riza "postakli',zatim dodati limunov sok.
smanjiti temperaturu.

Podlijevati rizu i paziti da ne zagori!!dodavati po kulacu juhe,svaki puta kada
riza upije.
Kada je sva juha potrosena,dodati proprzene tikvice i rajcicu ina kraju dodati parmezan i sjeckani bosiljak.

Posluziti toplo !!

solja=250ml

3 komentara:

  1. I meni se dopada! Tako sam i ja svoju djecu učila jesti povrće koje je meni najvažnija hrana, ja ga obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo je prefino, a moj malisa ju obozava tako spremljenu! slikica je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Vam puno,bas me raduje da ste tu !!!
    ja imam problem sa sinom,nije neki ljubitelj povrca,ali zato ne postoji voce koje on ne jede...kcerka je obrnuto :)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.