7. ruj 2009.

Kokos rolada




Dobila sam na poklon malu,slatku knjigicu!Odusevila sam se kada sam pogledala unutra i nasla,meni dobro poznate poslastice...jedna od njih je i ovaj rolat,koji mi se jako svida,bas zbog ovih zele bombona,koje me podsjecaju na djetinjsvo,na baku,koja je u maloj papirnoj vrecici imala bomboncice za svoje unucice ..!!!!!


biskvit
- 7 zumanjaka
- 7 zlica secera
- 7 zlica brasna
- 1 prasak za pecivo
- snijeg od 7 bjelanjaka
nadjev
- 70gr kokosa
- 2 zlice mlijeka
- 100gr margarina(maslaca)
- 100gr zele bombona
- 70gr grozdica
- rum
krema
- 3 cijela jaja
- 6 zlica secera
- 100gr cokolade
- 150-200gr margarina(maslaca)
Priprema
NADJEV
Margarin/maslac izmixati s mlijekom,dodati kokos,
nasjeckane zele bombone i grozdice,namocene u rum.
Sve oblikovati u roladu,zamotati u prozirnu foliju
pa staviti da se hladi.

KREMA
Jaja i secer,skuhati na pari,ali pred kraj dodati cokoladu
pa i nju zajedno otopiti.
U prohladeno dodati margarin/maslac.
Ostaviti da se malo stegne,dok se biskvit ispece.

BISKVIT
Pjenasto umutiti zumanjke sa secerom,postupno
dodavati brasno sa praskom za pecivo i na kraju

lagano umijesati snijeg.
Biskvit peci u namazanom i papirom za pecenje
oblozenom,limu.
Peceno ,okrenuti na kuhinjsku krpu,malo posutu sa secerom,
i umotati roladu.
Biskvit odrolati,premazati kremom,a na rub biskvita,poloziti
nadjev

Sve zajedno saviti i ostaviti u hladnjak da se stegne,nekoliko sati.
Premazati preostalom kremom i posuti kokosom.

4 komentara:

  1. Prijatno iznenađenje. Dobro nam došla, tako mi je drago a saznala sam na Masaterinom blogu. Volim stvari koje praviš pa mi se i ovaj rolat sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  2. bas mi je drago da si nam se pridruzila na blogu, niti ja ne bih znala da nije masatere, dobro dosla, a rolada je fantasticna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim kokos i moja mama je uvijek radila nepečenu roladu od kokosa, ali i ova pečena mi se jako sviđa. Spremam recept:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.