7. stu 2009.

Micin kolac




Davno sam jednoj poznanici iz nase zemlje,pravila kolace za krstenje najmladeg djeteta,tada mi je ona poklonila malenu knjigu sa kopiranim receptima"Moji najbolji kolaci",ja ne znam kako je ona do njih dosla,ali meni su divna uspomena i rado pravim kolace po tim receptima.
Ovo je jedan u nizu divnih recepata iz ove knjigice!!
Kolac je jako kremas i mora biti dobro ohladen da bi se mogao rezati !

Tijesto:
8 bjelanjaka
20 dkg secera
25 dkg krupno sjeckanih oraha
1/2 praska za pecivo
2 zlice brasna

-bjelanjke istuci u cvrsti snijeg,postepeno dodavajuci secer.
Lagano umijesati orahe i brasno s praskom za pecivo.
Kolac ispeci i uzduzno prerezati ili peci u dva iste velicine pleha.
Peci na 160 oko 20minuta,zatim smanjiti temperaturu na 120 i jos dodatno susiti oko 30 minuta.



Krema
8 zumanjaka
6 zlica brasna
5 dl mlijeka
15 dkg secera
25dkg margarina/maslaca
3 vanilin secera
10 dkg grozdica
extrakt kruske
10 dkg cokolade

-Zumanjke i brasno umutiti s malo mlijeka i ukuhati u preostalo mlijeko.
Ohladiti i dodati pjenasto izraden margarin/maslac,secer i 2 vanilin secera
Kremu prepoloviti i u polovicu dodati grozdice i malo extrakta kruske.
U drugi dio dodati otopljenu cokoladu.

Slaganje
-Polovicu biskvita premazati zutom kremom,na nju staviti drugi dio biskvita,premazati crnom (cokoladnom)kremom,a cijeli kolac premazati sa 4dl tucenog slatkog vrhnja u koji smo dodali 1 vanilin secer

4 komentara:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.