24. kol 2010.

Breskvice




Kada nije sezona pravih,svjezih brekvi,ja se utjesim i sa ovim finim secernim !!:)

BRESKVICE

Za tijesto je potrebno:

3 jaja
200ml ulja
200ml mlijeka
300gr secera
brasno ???-tu vam ne mogu bas reci tocnu mjeru ali se krece oko 850gr
2 male zlicice praska za pecivo

Fil
 djem/marmelada od marelice,mrvice od breskvica prilikom vadenja sredine
cimet,rum.

U dublju zdjelu staviti mlijeko,ulje,jaja,secer i dobro izmutiti.Dodati brasno koje pomijesamo sa praskom za pecivo i prosijemo (ako imate vremena)pa sve skupa umijessimo u tijesto koje se ne lijepi za ruke.
Pokriti prozirnom folijom i ostaviti 40-ak minuta da odmori.

Kada je tijesto odmorilo,treba ga premijesiti,odkidati male kuglice i stavljati na lim koji postavimo papirom za pecenje.



Ja napravim duzi valjak od tijesta i isjeckam na priblizno jednake komadice ,pa od snitica koje dobijem pravim kuglice,tako mi ispadnu dosta jednake !! :)



Peci u predhodno zagrijanoj rerni na 160C-170C,oko 20 minuta..moraju ostati svijetle boje.
ako je temperatura previsoka,tijesto ce popucati !!!!!!

Pecene kuglice ohladiti i izvaditi im sredinu ostrim nozice,.Mrvice sakupiti i dobro ih usitniti.Ja ih usitnim u multiprsktiku :)



Dodati dem od marelice,malo cimeta i ruma po zelji.
Tim nadjevom filovati svaku polovicu breskvice,pa ih spojiti zajedno.

U dvije zdjelice sipati umjereno toplo mlijeko i dodati farbu/boju za hranu,boju breskve/narance u jednu zdjelicu i sipati sasvim malo mlijeka, a u drugu zutu i sipati do pola zdjelice(200ml)zatim sastavljenu breskvicu umociti u zutu boju



pa samo lagano bilo koju stranu umociti u boju breskve ili narancastu,odloziti na upijajuci papir samo par sekundi te ih odmah uvaljati u kristal secer.





Poslije umakanja ih odlozim na papir kako bi se malo tekucina apsorbirala u breskvu i u papir i prilikom valjanja u secer nece biti mokre i secer ce lijepo prijanjati
na njih..samo mora se raditi po  6-8 breskvica da se prve nebi



presusile,ako se to ipak desi,ponovo ih umocite u boju,pa u secer !!:)

Broj komentara: 10:

  1. Izgledaju jako lagano i prhko. Nisma veliki ljubitelj njihovog okusa ali izgledom me uvijek očaraju, posebno kad su ovako majstorski napravljene. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Puno puta sam ih jela iz tuđe kuhinje, ali ja jednostavno nemam strpljenja za sitne kolača. Mnogo su medene!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pekrasno izgledaju iako moram priznati da ih nikada nisam radila jer je to previše brašna, nema maslaca it to. Jednostavno nije moj kolač. K tome, kod nas je sezona domaćih, "goričkih", slatkih bresaka. Ni izdaleka nisu lijepe kao tvoje, ali su sigurno jednako fine.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni su jedan od ljepsih kolaca na posluzavniku,ali ih nisam bas veliki ljubitelj.
    Ove su jako ukusne i nisu suhe,no vise volim svjeze breskve.Nisuteske za praviti,ja sam ih napravila oko 120komada :)!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj kolac me je uvek ocaravao svojim izgledom, al' ne i ukusum. Nekako su previse slatke i suve. Tvoje su ispala fantasticno, verovatno jedne od boljih koje sam do sada video. Svaka cast. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. I just made these last week using a different recipe, but I like how your dough looks better so I'll have to give your recipe a try next time. My friends call these peach butts because if you take the leaves away, that's exactly what they look like. But that doesn't stop them from eating them all :D

    OdgovoriIzbriši
  7. These are beautiful. I was looking for a peaches recipe because my mom's were always dry. Happy to have found yours. What did you use for the leaves? Is that basil? My mom uses plastic leaves which I never understood why you would want plastic with food. I will share your recipe with her too. Thank you. Lovely blog!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi Susan!!
    This recipes is very good,peaches are nice and moist,only if you follow the recipes!!:)
    I attached mint leaf,I do not like plastic one(i didn't find them in Australia)..:)!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.