15. kol 2010.

Kruh Zdravlja



Velike su dileme i polemike oko kruha.Treba ga ili ne jesti.
Mi kruh jedemo u svim oblicima sa svim vrstama brasna.

Mi smo za sada prihvatili,pored naseg bijelog kruga i brzih pogaca i ove zdravije verzije,koje su jako ukusne.

CRNI KRUH BEZ CRNOG BRASNA
(ORIGINAL RECEPT)
Potrebno je:
500gr brasna
3 zlice rogacevog brasna
3zlice psenicnih klica
3 zlice mekinja
1 zlica soli
3 zlice sjemenki lana
3 zlice sjemenki chia
1 zlicica meda
1 zlicica jecmenog extrakta(moze melasa)
200-250ml vruce vode
3 zlice slatkog vrhnja

kvasac
25gr svjezeg kvasca
1 zlicica brasna
1 zlicica secera
50ml tople vode

U casu staviti 200ml vruce vode i potopiti Chia sjemenke,lanene sjenemke,dodati jecmeni extrakt ili melasu,med i vrhnje i pustiti da sjemenke nabubre.,taman toliko dok se aktivira kvasac-kvasac izdrobiti ,dodati secer i brasno ,doliti vodu,promijesati i ostaviti da se aktivira,
pa sve skupa sipate u brasno u koje dodate rogac,klicei mekinje,zamjesite i ostavite tankim slojem ulja namazanoj posudi ,pokriveno da stoji dok se ne udupla volumen tijesta .



Istresti na radnu povrsinu i oblikovati kruh ili zemicke.
Ponovo ostaviti da naraste ,pa staviti peci u zagrijanu pecnicu na 180C oko 40minuta.
Izvaditi iz pecnice i ohladiti na resetki za kruh.







Kruh jeukusan i vrlo praktican za pravljenje sendvica bilo da se reze u kriske ili kao zemicke.



I jos jedan koji mi se dosta svidio jeste DOBAR JUTARNJI KRUH

4 komentara:

  1. Ruzo, bas ti hvala za ovaj recept, odkad trazim ja nesto slicno da napravim, ovaj mi izgleda super.Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ellerinize sağlık. Çok leziz görünüyorlar.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Postovani Surac,ja sam morala radi mojeg sina da dodam i ovu vrstu hljeba..kada sam pravila ovaj hljeb ,morala sam dodati vise vode jer sam koristila mjerne zlice,drugi puta sam sa supenom zlicom ,ne prepunom dodala sve namirnice i zamjesila i stvarno nema nikakvih problema,meni je jako ukusan i stvarno pase sa svime,sa slanim i slatkim!!
    Pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  4. sviđa mi se dodatak rogačevog brašna. kruh izgleda fantastično! ja bibjeli kruh nisam jela godinama (osim u obliku pita breada ili tijesta za pizzu). jednostavno mi je dosadan i bezveze. ovakve neobične, cjelozrnate varijante obožavam, pogotovo ako sadrži puuuno sjmenki :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.