21. kol 2010.

Torta za Prvu Pricest



Divna Torta koja ce razveseliti dvoje Prvopricesnika,Ivu i Teu!!!
Njihova tetka je zeljela da joj napravim tortu u obliku knjige i sa simbolima Prve Pricesti!!



Torte radim ,ali nisam imala priliku da se zabavim sa fondant masom,e sada sam dobila priliku i evo kako sam ja to uradila ...!!:)



Torta je radena po Masaterinom receptu Labude jezero,a fondant,kojim sam oblozila je raden od Marshmallow bombona po receptu od Schllos sa coolinarike !!

Broj komentara: 6:

  1. Odlicno ste odradili posao draga Ruzo! Ni ja se do sada nisam oprobala sa fondan masom ali se vec duze vreme spremam da to uradim! Nadam se da cu biti uspesna bar pola kao Vi ! Veliki pozdrav i svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  2. Soap Bee kaže...

    Ohhhh!!!!!!!!!!

    It´s a so beautyfull cake!

    Ruza 1000 points for this cake!!!!!!!!!!!

    Regards from Tulln near Vienna!

    Sabine

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo !! Prekrasna je !!
    Fondan od schllos sam isprobala i oduševila se :)

    OdgovoriIzbriši
  4. odlična torta, sigurno ih je razveselila

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo Ruzo, divno si uradila ovu tortu. Bas mi se dopadaju detalji.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.