23. kol 2013.

Cannoli Siciliana






Prhke tubice,punjene sirnim nadjevom,nadopunjeni ukraom od orasastih plodova.

    Cannoli Siciliana

Tubice:

2 salice brasna
2 zlice maslaca
1 zlicica secera
prstohvat soli
3/4 salice desertnog bijelog vina
1 bjelance

Sirni nadjev:

1 salice ricotta sira
1 salica kiselog vrhnja
narendana cokolada(aka volite)
1/2 salice secera u prahu
2 vanilin secera
rendana korica limuna

+
secer u prahu za posip i pistacije za ukras



      Da bi napravili tubice,poijesamo zajedno brasno,maslac,secer i sol.
Dodavati vino po malo i mijesiti tijesto..kada se zamjesi tijesto,doraditi ga i oblikovati u kuglu,zamotati u plasticnu foliju i ostaviti ga na hlano mijesto da odmara.

**Ja sam ostavila cijelu noc i dan jer nisam imala vremena da  pravim cannole i svejedno je bilo odlicno tijesto.

Razvaljati tijesto oklagijom sto tanje jer se prilikom pecenja tijesto malo napuse...vaditi krugove  ili sjeci kvadrate.




**Pokusala sam sa kvadratima pa mi se odmah odlijepilo tijesto kada sam stavila u zagrijano ulje,zatim sam vadila casom krugove ,premazivala bjelanjkom i dooobro pritisnula  i tako przila u ulju,no svejedno su se neki odlijepili.


Nakon przenja cannole staviti na papirne salvete da upiju masnocu.





Ohladene puniti sirnim nadjevom.
Za nadjev sve sastojke dobro umutiti i filovati tubice,poseceriti i stranice umociti u orasaste plodove  ili kako zelite.





Nakon svega ,ja sam zakljucila da se cannoli striktno moraju prziti na 150C  i tada se nece odlijepiti tijesto...mozda nisam u pravu,ali svaki slijedeci koji sam pravila i przila na 150C ispao je savrseno !!

*** U originalnom receptu,medu komentarima se moze procitati da ako nemate ovakve kalupe kao kod mene,mozete ih napraviti od drveta..pretezno se u trgovinama nalaze drske za metlu,barem ih ima ovdje kod mene,pa od nje se mogu izrezati i kalupici!!

4 komentara:

  1. Divni su, stavljam ih na listu za probu, doduse ne znam bas kad ce stici na red jer mi je lista receptica koje bih zelela da isprobam svakog dana sve duuuuza.:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kanole gledam već godinama i nikako da ih napravim. Kombinacija prženog hrskavog testa pa još i predivan krem, božanstveno. Gledala sam neku emisiju snimanu na Siciliji gde su ih pržili u masti, samo što ima ljudi kojima i malo šmeka masti smeta.

    OdgovoriIzbriši
  3. U pravu si Jelena,tako rade sicilijanci,koriste ono sto imaju vise..no meni je mast podjednako skupa koiko i maslac,a za przenje uvijek koristim ulje.

    Ovo je bio moj prvi podrhvat pravljenja ,ali ne i posljednji..priblizava se Bozic ,a Italijani su ludi za njima :)
    Ja osobno vise volim moju pitu sa sirom ;) !!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sada sam ih napravio,Hvala najlepse za recepturu .Pristojan desert.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.