11. kol 2013.

Kolac od bjelanjaka

   




                 Isprobala sam dosta recepata sa bjelancima,no nekako se uvijek vratim mom starom receptu,kojim sam jako odusevljena,tu se nalazi moje omiljeno suho voce i zaista uzivam u svakom zagrizu ove divote.






8 bjelanjaka
170gr secera
80gr otopljenog maslaca
160gr brasna
100gr brusnica
100gr suhih smokava
100gr suhih marelica/kajsija
100gr oraha
50gr usecerenog djumbira
100gr usecerene korice limuna i narance


Napraviti cvrsti snijeg od bjelanjaka uz dodavanje secera.
Dodati otopljeni maslac i suho voce koje smo isjeckali i umijesali u brasno.

Dobivenu smjesu istresti u kalup,po vasoj zelji,ja pretezno pecem u kalupu za kuglof,koji nasprejam uljem i pospem sa malo kokosa.



Peci u predhodno zagrijanoj rerni na 180c oko 30-ak minuta.

4 komentara:

  1. Ovo je slicno komisbrotu? Nisam probala ovako. Kolac je cvrst za secenje?

    OdgovoriIzbriši
  2. Baka je obicno pravila grilijas trougao od zumanaca, a belanca bi onda iskoristila za ovaj kolac koji se pekao u plehu za srneca ledja, ali bas mi se svidja sto je kod tebe u formi kuglofa.:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Fino izgleda. Ja cesto pravim jedan slican kolac ali nikad nisam probala da dodam usecereni djumbir. Kakav on ukus ima? Primijetila sam da ga ima kod nas u prodavnicama pa bih mozda mogla i to da probam

    OdgovoriIzbriši
  4. Zavisno od kraja odakle smo ,tako i ovaj kolac mijenja ime..tako da je komisbrot isto tacan naziv !!
    Lana,sto vise bjelanaca to bolje..kod mene se brzo sakupe pa mi je kuglof forma uvijek popunjena !!
    Irena,djumbir ima slatkasto-paprenas okus..kada ga zagrizes i drzis malo u ustima,osjetis kao peckanje po jeziku ali je jako ukusan,,ima dve vrste usecereni i glazirani ,ovaj drugi dode kao da je pravljeno slatko od njega,...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.