17. kol 2013.

Pasteta od tune


              Kao dijete sam uzivala u kupovnoj pasteti,moja mama nije znala ni koliko je to lose ni kolio ima kojekavih nepoznanica u sastavu,..ma tko je to citao??

Bitno je da se najedes i ides dalje...

Danas ako ja ili moji zaista zele tu pastetu,kupim je i jedu,ne,ne gledam ninasta jer mi je sve to dosadilo i pretjerano u svakom pogledu,toliko toga nam vise smeta za nas organizam ,pa se svejedno toga ne odricemo,najlakse je pricati...

Ja volim tunu iz konzerve i mogu je uvijek jesti kad sam gladan i to sa slanim krekerima,jednostavno mi tako pase..ova pasteta je meni jako ukusna,moze da stoji 3-5 dana bez problema samo mora biti sa slojem ulja na vrhu, hermeticki zatvorena i stajati u frizideru.




  Potrebno je:

2 velike konzerve tune
(Rio Mare)od 160gr
2 tvrdo kuhaana jaja
1 zlicica kapara 
2 kisela krastavca
100gr maslaca
3 zlice majoneze
1 mala zlicica senfa
50gr (ABC) sira
3fileta imcuna
limunovog soka po potrebi
2 cenja cesnajka
biber,persin-po zelji


U blender staviti sve sastojke i samljeti u pastetu.
Zaciniti okus po zelji.




Posluziti na kriskama domaceg kruha,predivno !!!!!

Broj komentara: 6:

  1. Zvuči zaista divno! Isprobaću recept!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mirce, koliko su grama te konzerve?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljiljo,160gr je konzerva..izvini bila sam odsutna jedno vrijeme....

    OdgovoriIzbriši
  4. E super, hvala ti :)
    Nista ne brini, nije hitno :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Mirce, napravila sam je i prezadovoljna sam. Jako je ukusna, prakticna, izdasna. Hvala ti puno za ovako lep recept :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Veseli me da ti se svida !
    Moji su u fazi salata jer nam je jos uvijek +30C..kad malo zahladi i pocmem domaci kruh da pecem ,tada nastupamo sa pastetom :),a ja bi komotno mogla i sada !!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.