1. kol 2013.

Corba od slanutka i corizo kobasice





       Nisam niti znala da sam kupila dosta ljutu kobacicu,mislim corizo jeste ljuta kobasica  ali ovog puta je bila bas ...tako da sam se ovom corbicom gostila samo ja i to 2 dana.

Za corbu mi je bilo potrebno:

maslinovo ulje -po potrebi
2 corizo kobacice-nisam vagala
1 luk
2 stapke celera
2 cesnja cesnjaka

1 limenka paradajza ,sjeckanog
oko 800ml povrtnog temeljca
1limenka slanutka
malo persinovog lista



   Na malo ulja proprziti komadice kobasice,zatim kobasicu odloziti sa strane u tanjur.
Luksitno isjeckati pa dodati na masnocu  u istu serpu u kojoj se przila kobasica..pustiti luk da zazuti,dodati usitnjeni cesnjak,sitnije sjeckan celer...jos prziti oko 5 minuta.

Sada dodati paradajz,slanutak i povrtni temeljac,pustiti da provrije,zatim smanjiti temperaturu,poklopiti i na laganoj vatri kuhati oko 15-20 minuta..zavisno koliko je tvrd slanutak.

Uzetu oko 2 salice corbe i izblendati,vratiti u serpu u ostalu corbu.
Dodati kobacicu,zaciniti po okusu i posluziti.




Pri sluzenju posuti sa persunovim listom.

1 komentar:

  1. Meni se svidja upravo zato sto je tako pikantna, odlican receptic, pa jos uz te fine hlepcice, mmmmm.....:))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.