10. kol 2013.

Princes krofne





        Hm,ne znam ni sama sta da kazem,da li ih volim? pa ne bas,ali volim njihovu kremu  :) !!

Pratim Majin blog i jako mi se dopada nacin na koji ona pise i temeljno proracunava recepte.

Ja sam opsta suprotnost njenoj preciznosti,posebno mi je to tesko ako sam u guzvi a to mi je svakodnevno...

Brzina se trazi od mene i to sam prenijela i u svoju privatnu kuhinjicu koja mi postane tako mala i tijesna da zelim sto brze zavrsiti rad.
...znate kada provedete u velikoj komercijanoj kuhinji  svakodnevno po 10-ak sati ,onada vam je doma sve malo,osim ako nemate veeeliku kucu i isto tako veeeliku kuhinju,no uobicajeno tko ima tako nesto, NE voli kuhati ....

Recept za Princes krofne je do pola isti,znaci mjere za tijesto su iste,a krema se razlikuje..moja krema je samo od mlijeka,secera,maslaca,limunove korice i gustina,pa sam zato odlucila napisati Majin recept mojim rijecima i onako kako ja radim,prvenstveno, sebe radi.


Princes krofne

Namirnice za tijesto/krofne

250ml vode
125ml ulja
250ml jaja
(kod mene je 5 jaja iz pakovanja od 600gr)
150gr brasna
malo soli i secera


   U serpu staviti vodu i ulje ,sol i secer i pustiti da provri,skloniti u stranu i dodati brasno,zatim brzo kuhacom mijesati da se brasno poveze sa tekucinom..vratiti na spored i mijesati sve dok se ne stvori "lopta" od brasna ,znaci dobili smo tzv Pareno tijesto.
Tijesto pretresti u zdjelu ili ga ostaviti u serpi,pustiti da se prohladi .
Dodati jedno po jedno jaje uz stalno mijesanje mixerom ili rucno,do vas je da odlucite.

Dobiveno tijesto istiskivati pomocu vrecice za ukrasavanje na tepsiju koju smo stavaili papir  za pecenje.

Ako zelite srednju velicinu krofni,tada je dobro slijediti Majin nacin,odnosno napraviti tocno 20 komada,budu bas takve,a dok se napune,dovoljna je jedna za cijeli dan !!

Ja volim manje krofne,pa sam pravila 10 srednje velicine a ostatk su bile manje krofne.

Krofne peci na 200C u predhodno zagrijanoj rerni oko 35 minuta..toliko je meni bilo dovoljno.

Ohladene,prerezati na pola i filovati.





Fil/krema

1 litar mlijeka
250gr secera
3 vanilin secera
1 jaje
5 zumanaca
150gr gustina
200gr maslaca
malo rendane limunove korice

+
Ako zelimo i bijelu kremu,tada nam je potrebno
vrhnje za slag i vanilin secer za dodatak slatkosti i mirisa

   U serpu ili manji lonac staviti 800ml mlijeka i secer,pustiti da provri.

Ostatak mlijeka(200ml)staviti u dublju zdjelu, izmijesati sa jajima i brasnom.

Kada mlijeko pocme kuhati,skloniti u stranu i dodati par kutlaca,oko 2dl vrelog  mlijeka ,u smjesu sa jajima ,secerom i brasnom,zatim tu smjesu vratiti nazad u preostalo mlijeko i brzo mijesati jer ce se fil zgusnajvati pa da vam ne zagori treba stalno mijesati zicom za mijesanje.

 Ja sada fil pretresem u zdjelu i dodam maslac odmah u fil...dobro izradim mikseom,pokrijem prozirnom folijom odogo po samom filu,da nema zraka i pustim da se ohladi.


Sada, kada imamo sve spremno,umutimo slatko vrhnje sa dodatkom vanilin secera i spajamo krofne,pospemo s malo secera u prahu i serviramo !~





Hvala Majo ,recept je odlican !!





1 komentar:

  1. Jedna od meni omiljenih slastica! Moja mama ih radi savršeno i takve su mi ostale u sjećanju, a recept je dosta sličan ovom. Jako su lijepe :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.