21. lis 2010.

Galete/Bakin kolac



Obradujte svoje najmilije jednim dobro poznatim jutarnjim kolacem.
Cak i u mojih roditelja vrijeme bili su kalupi za pravljenje ovih Galeta,Vafli,kalupasa,bakinog kolaca i sta ja znam kako ih sve ne zovu...
Nije da ih vole samo djeca,volim ih i ja !!:)
Evo dva fina jednostavna recepta.

HELGINE GALETE
(recept)

5 jaja
1 casa mlijeka
1 casa ulja
1 casa secera
2 vanilin-secera
2 praska za pecivo
600gr brasna
naribana korica od limuna


Jaja izmutiti sa secerom,da se secer ostopi i smjesa dobije svjetlo-zutu boju.
Dodati sve ostale sastojke i napraviti tijesto.
Kalupa pecenje premazati masnim kuhinjskim ubrusom(ja ga ne mazem) i sipari dovoljno tijesta da se kalup moze zatvoriti,ne previse jer ce tijesto prilikom pecenja narasti.



Pecene slagati na tanjur i drzati pokrivene dok se sve tijesto ne utrosi.



Pecene Galete servirati za dorucak ili kako volite!!

I kako sam napisala jos jedan za dane bundeve!!!

WAFFLES OD BUNDEVE




Sastojci
- 2 case integralnog brasna
- 2zlice smedeg secera
- 1 zlica praska za pecivo
- 1 zlicica cimeta
- 1/2 zlicice soli
- 1/4 zlicice muskatnog orascica
- 1/4 zlicice dumbira(u prahu)
- 1/4 zlicice sode-bikarbone
- 1,3/4 case mlijeka
- 1 casa pirea od bundeve
- 2 zumanjka
- 2 bjelanjka=snijeg
- naribana korica od narance
- 3 zlice maslaca-otopiti
sirup od jabukovog soka i meda
- 1 casa jabukovog soka(prirodni)
1 casa meda

PripremaU vecu zdjelu staviti sve suhe sastojke.
U manju zdjelu staviti sve mokre sastojke i zumanjke,pa izmijesati i sipati u vecu zdjelu u suhe sstojke…ponovo izmijesati da se sve poveze.

Od bjelanjak napraviti snijeg i rucno pomocu zice za mijesanje dodati u veliku zdjelu.

Neka ostane vidljivih bjalanjaka u smijesi.
Zagrijati vaffle pekac i poceti peci vaffles.




U manju serpicu staviti jabukov prirodno iscijeden sok i med i kuhati na laganoj vatri da se zgusne..time preliti vaffles i posluziti .

Ako zelite iscjedite i komadic narance,daje poseban ukus !!


(casa=250ml)

Broj komentara: 9:

  1. mmmm.... so delicius!!!

    Fresh fruits/marmelade and waffles.... mmmmm

    Have a nice day
    Sabine

    OdgovoriIzbriši
  2. Hayırlı günler, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılarımla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Helgine galete su i meni upale u oči,a od bundeve nisam nikad ništa radila....lijepo izgledaju u tvojoj izvedbi.Još samo nek nabavim pekač vafli..)))))

    OdgovoriIzbriši
  4. volim galete, jedino ja nemam ovakav kalup, iz mojeg izlaze onako četvrtaste, no isto odlične

    OdgovoriIzbriši
  5. jako volim galate ili vafle kako ih ja zovem, ali evo ja nikako da kupim aparat. Kažeš bilo ga je i u stara vremena, znači poprilično kasnim :) . U svakom slučaju tvoje galete prekrasno izgledaju i recepti su odlični !!

    OdgovoriIzbriši
  6. Za ovaj recept koristim dosta dugoi zaista sam zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.